Frokost dilla + tips i farta

Hei!

Tenkte bare å tipse om den nye "frokost-dilla" jeg har for tiden, nemlig cottage cheese blandet med yoghurt og toppet med frosne bær. Mmmm!!

Sinnsykt lett å lage + få kalorier, i tillegg blir du mett i flere timer. 

Du trenger kun:

90 g mager cottage cheese

1 beger Yoplait dobbel 0% bringebær

9-10 stk frosne bjørnebær

fremgang: 

bland sammen cottage cheese og yoghurt, topp med bær. 

(Jeg foretrekker Yoplait'en med bringebær, men du kan selvsagt variere).

 

Jeg vil òg tipse om hva jeg pleier å gjøre når jeg er ute og farter, for å ikke gå på en "smell" og trykke i meg 3 hveteboller midt i shoppingen for eksempel. Det er ikke vanskelig å velge sunt, men til og med sunn mat kan fort bli dyrt når du kjøper ute, enten om du er på jobb eller om du skal sitte barnevakt, har vært på møte, skal gå tur, ta båten, skal til legen - you name it. 

Jeg har gjort det til vane å ha med meg mat hvis jeg vet at jeg ikke kommer til å rekke å være hjemme innen neste måltid. Det er så enkelt som å bruke ti ekstra minutter. 

Det jeg pleier for eksempel å ha er 4 knekkebrød med enten egg eller magert pålegg, grønnsaker og en frukt. Slik som dette:


Det er bare snakk om noen minutter ekstra og en smule planlegging.

Ha en fin dag. :)


 

 

 

 

4 kommentarer

Victoria Larsen

15.06.2017 kl.12:48

Ser kjempe godt ut! Takk for tipset :-D

Tina

15.06.2017 kl.14:37

Victoria Larsen: Null problem! <3

Silje Lien

03.07.2017 kl.17:01

Veldig gode tips - kom gjerne med flere tips til ting man kan spise på farta! Eller som enkel niste på jobb/skole :D

Tina

03.07.2017 kl.19:10

Silje Lien: Tusen takk! :) da skal jeg komme med det snarest. :)

Skriv en ny kommentar

Tina

Tina

26, Stavanger

KONTAKT: tinagh91@gmail.com INSTAGRAM: OVERVINN Jeg har til dags tatt av 50 kg uten operasjon! Følg med på resten av turen.

Kategorier

Arkiv

hits